maandag 19 april 2010

een hele andere workshop........

kaartjes maken is op dit moment iets minder, ik en mijn
dochter zijn volop bezig met het voorbereiden van
De Copic workshop voor as zaterdag.
Tja en dan blijkt toch weer een beetje
mijn perfectionisme. Ik blijf bijstellen.
Maar...... op 9 april heb ik mijn kadobon in gewisseld voor
een Chocolade Workshop, bij De Dames in Oirschot.
Wij hadden zelf en groep van 9 dames en verder deed er
nog een jong stel mee. 
Nou het was hartstikke leuk, een aanrader.
Na uitleg over cacoa en chocolade
(puur is best gezond trouwens....)
hebben we eerst chocolade flikken gemaakt daarna kregen
we een tekening die we konden gebruiken voor het maken
van een platte afbeelding (3) van chocola,
dan nog bonbons maken en alles mooi inpakken.
ik vind het nog zonde en ook voor onze lijn is het het beste
dat we het nog even een leuk kadootje laten zijn.
De Bonbons kan ik dus niet laten zien,
maar geloof me........ze zijn .......
Creatieve groeten van,
Bizzy B Francien

1 opmerking:

  1. Dat is een leuke workshop geweest........

    Wat betreft de trouwkaarten, daar heb ik alleen maar leuke reacties op gehad en het bruidspaar had tegen de ambtenaar van de burgelijke stand gezegd dat de kaart een ereplaatsje moest hebben tijdens de dienst en ze heeft ook nog nadrukkelijk laten horen hoe blij ze er mee waren.Zelf heeft ze vol bewondering gekeken en het leek haar een heel karwei( en dat was het ook maar wel leuk om te maken)

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen